Все неможливе – можливе зі святковим настроєм Fiorelli

Десять насичених ефірів головного танцювального шоу країни, море позитиву та святкового настрою з ТМ Fiorelli. Такою запам’ятається українцям осінь 2017.

В той час, коли нову легенду визначено, а суперфінал грандіозного оновленого проекту «Танці з зірками» завершився, схоже емоції не стихають донині. Що залишилось за лаштунками? Як почуває себе Могилевська? Куди поїхала відпочивати зіркова пара? Чи буде продовження? Соцмережі рясніють подібними питаннями, а користувачі намагаючись втамувати свою цікавість.

 

Легенда повернулась не сама…

Починаючи з успішного старту 29-го серпня і до 29 жовтня, програма «Танці з зірками» впевнено тримала звання найкращої програми осіннього сезону на українському ТБ. Один лише фінальний епізод “Танців із зірками” пройшов в Україні з рекордною часткою за весь сезон проекту – 21,9% за аудиторією від 18 до 54 років. Шоу стало найкращою програмою осіннього періоду на українському ТБ, а відео виступів зіркових пар набирали рекордну кількість переглядів на Youtube (хіп-хоп Наді Дорофеєвої та Євгена Кота за 2 міс. переглянуло майже 2 мл глядачів).

Спонсором цьогорічного телевізійного проекту «Танців з зірками» на каналі 1+1 стала ТМ Fiorelli.

Жоден ефір не пройшов без пригощань вишуканим Fragolino Fiorelli. Відтак натхненним гаслом, з яким увійшло ігристе на головний танцювальний паркет України стало: «У святкового настрою є ім’я – Fiorelli!». Серця зіркових пар підкорила довершеність смаків ігристого вина ТМ Fiorelli, воно стало окрасою столів українських зірок у грін-румі. А також, без сумніву, доповнило яскраві враження гостей від виступів улюблених артистів.

Перемогти себе, щоб підкорити паркет

Останній сезон Танців з зірками став для деяких зіркових учасників справжнім випробуванням. Щоб повернутись в оновлене шоу Наталії Могилевській довелося схуднути на 25 кг та боротися з упередженими думками щодо її участі в проекті. Виснажливі щоденні репетиції дали свій результат. Таких постановок і техніки український паркет не бачив давненько.

«Я прийшла в цей проект, щоб довести, що все неможливе можливо. Ні криза, ні труднощі, ні вік, ні вага не завадять вам реалізувати свою мрію… Мені у дитинстві не дали танцювати. Сказали: «Ти не зможеш, ти не талановита». А я мріяла й думала, що зможу. І виявилося, що я можу», – зазначила переможниця “Танців з зірками” Наталя Могилевська.

Разом зі своїм партнером Ігорем Кузьменко вони отримали почесне звання кращої танцювальної пари України, обійшовши в ефірі свої конкурентів Надю Дорофеєву та Євген Кота, і Ахтема Сеітаблаєва та Олену Шоптенко.

До речі, Наталя Могилевська вже презентувала новий кліп на свій хіт “Я танцевала” в обробці МONATIK Chilibi Sound, який був знятий за лаштунками легендарного проекту.

Подарунки усім!

Десять ящиків ігристого Fragolino Fiorelli отримали найактивніші телеглядачі «Танців з зірками». Щасливчиків обирали кожного тижня, серед учасників розіграшу на офіційній сторінці Fiorelli у мережі Facebook.

Головний приз від Fiorelli отримали переможці проекту. Генеральний директор заводу Тосо, представник бренду Fragolino Fiorelli Luca Marini вручив фантастичний подарунок Наталі та Ігорю – сертифікат на чотирьох осіб на вікенд до Італії. Luca Marini зізнався, що йому надзвичайно сподобались натхненні виступи кожного з учасників проекту.

«Завжди приємно спостерігати за якісним проектом. Ще приємніше, коли все відбувається зі святковим настроєм Fragolino Fiorelli. Слава Україні!», – сказав Luca Marini.

Секрети у цифрах

  • 90 яскравих танцювальних номерів, від кращих хореографів та режисерів постановників;
  • понад 170 пісень прозвучало за 10 ефірів;
  • більше 400 спеціально зшитих вбрань, серед яких — костюм лісоруба Дмитра Комарова, у який був вмонтований спеціальний світлодіодний механізм, що запалював серце;
  • 5 кг важила металізована сукня, в якій Надя Дорофеєва танцювала чуттєву румбу;
  • використано 300 елементів реквізиту, загальною вагою 20 тонн;
  • 3 фантастичні стихії, що охопили паркет шоу: піщаний дощ у танці Ахтема та Олени, альфа-графіка (малюнки льоду і полум’я) для пасодобля і сніг у номері Наді й Жені, злива під час фокстроту Наталі й Ігоря;

За кожними постановками й вражаючими спецефектами стоїть клопітка робота команди Танців з зірками. ТМ Fiorelli, будучи ексклюзивним спонсором шоу, висловлює свою вдячність за співпрацю з такими талановитими та надійними партнерами.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *